3 miljoen
De Floriade gaat makkelijk 3 miljoen bezoekers trekken, zoals directeur Hans Bakker in april nog voorspelde.
Als je maar de goede marketingstrategie op zet.
Want wees nu eerlijk: hoe vaak krijgen we nog de kans om in ons leven naar de Floriade te gaan?
Nooit meer!
Na Rotterdam, Amsterdam, Zoetermeer, Haarlemmermeer en Venlo zal de Almeerse Floriade de laatste in de roemrijke geschiedenis zijn.
Wie dit wereldevenement dus óóit nog wil meemaken in zijn leven, moet als de kippen naar de Almeerse Floriade gaan.
Dat geldt voor mensen op leeftijd, als voor de jongeren van nu die over zestig jaar tegen hun kleinkinderen kunnen zeggen: ‘ik heb de Floriade nog meegemaakt, snotneuzen!’
Weinig mensen beseffen dat het ‘nu of nooit’ is.
Een béétje marketingbureau weet dat slim uit te buiten, lijkt me. Dan stroomt het terrein in Almere de komende maanden hartstikke vol.
Misschien een tip op het reclamebureau van Vandaag Inside in te huren.
Als de kijkcijfers van Johan ‘de snor’ Derksen en co inzakken, weten ze immers altijd een vette rel te creëren en stemt half Nederland weer massaal op ze af.
Half Nederland?
Dat zijn ongeveer 8 miljoen mensen.
Joh, dat wordt dringen op het Floriade-terrein!